Freitag, 21. Juni 2013

Happy Weekend

Hello ,after very hot and sticky days comes yesterday
as  I was watering my plants the rain.The rain continued
all night and I am very pleased because the garden
needed soaking and the air is much clearer and cooler
this day.



I am so happy,all my roses are in bloom.
Here my lovely Kathleen Ferrier


Louise Odier


Kathleen Ferrier



Graham Thomas



Westerland


Geranium in blue


Abraham Darby with white Jasmin


A old rose called Rose de resht



Pauls scarlett climber in red



Pauls scarlett climber in red


Louise Odier a rose with a sweet fragrant


Paonia in white,red and pink


Nach einer heißen und schwülen Woche,
ist es nun wieder kühler.Gestern Abend fing
es an zu regnen ,dann kam das Gewitter,
nun ist die Luft wieder frischer und wir können
wieder besser schlafen.Meine Pflanzen haben
sich sicher über den Regen gefreut und ich auch.
Juni ist Rosenzeit in meinem kleinen Garten.
Einige meiner Lieblingsrosen habe ich für euch festgehalten.

Ein schönes Wochenende wünscht euch Regina

Have  a wonderful weekend,everyone!
Regina




Kommentare:

  1. I'm still quite smitten with your Graham Thomas, Regina! Lovely roses! Ours are just beginning to open here. Looks like this will be the year for them. We gardeners are never happy are we? Either too much rain or not enough!

    AntwortenLöschen
  2. Your roses are beautiful Regina! Glad to hear that the heat has passes for now and you have more enjoyable temps. Have a great weekend!

    AntwortenLöschen
  3. Hallo Regina,
    wunderschön blüht es in Deinem Garten. Es sieht gar nicht klein bei Dir aus. Hast Du Deinen Garten im Cottage bzw. Bauerngarten Stil angelegt?
    Ich warte schon darauf, das unsere Rosen hier endlich anfangen zu blühen. Deine Rosen sind ganz zauberhaft.
    Dir ein schönes Wochenende und liebe Grüße
    Silke

    AntwortenLöschen
  4. Hello, Regina! Your roses are gorgeous!

    Enjoy your weekend!

    :)Vicki

    AntwortenLöschen
  5. Your roses are beautiful, Regina!
    have a lovely week,
    ~Lili

    AntwortenLöschen
  6. Your gardens and flowers are beautiful!
    How wonderful for you to be blessed with rain.

    We're praying and hoping that we will get rain soon also.

    Have a lovely weekend!

    AntwortenLöschen
  7. Deine Rosenblümen sind so schöne. Ich auch eine Louise Odier in meinem Garten habe! Happy Weekend Regina! (and apologies for my poor German!) E x

    AntwortenLöschen
  8. Your garden is blooming beautifully, Regina, all those roses are simply stunning! Love the photos.
    Have a lovely Sunday :)

    AntwortenLöschen
  9. Beautiful flowers !!! I love roses too ; )
    It is much cooler here too and it rains off and on. I do hope it will become a bit warmer though ; )
    Have a great day.

    AntwortenLöschen
  10. Your roses are just beautiful! I love the Kathleen Ferrier and the Graham Thomas. Just beautiful! I'm watering today as we are having many days of hot weather.
    Enjoy your weekend!
    Anne♥

    AntwortenLöschen
  11. What lovely roses you have! Thank you for sharing your beautiful pictures.

    AntwortenLöschen
  12. Liebe Regina, die Bilder sind sooo wundervoll. Ich stell mir den Duft vor, da geht es mir doch gleich wieder gut, trotz nun Regen und so kalt ....
    liebe Grüsse
    Elisabeth

    AntwortenLöschen
  13. Hallo Regina,vielen Dank für deine Kommentare bei mir.Du hast sehr schöne Rosen.Die Louise Odier habe ich dieses Jahr auch gepflanzt.Jetzt kann ich es kaum erwarten bis sie blüht.Das wird aber dieses Jahr bestimmt nichts mehr.Du hast ja einen richtigen Rosengarten.Der Name deines Blogs erinnert mich an meinen Laden und der heißt Landart Home and Garden.
    Lieben Gruß aus der Pfalz
    Heide

    AntwortenLöschen
  14. Those roses are beautiful. You have a lovely garden. x

    AntwortenLöschen
  15. Hi Regina! Now we are getting lots of rain.
    Your flowers are so pretty! I seem to have a hard time getting my comments to post...sorry it took me so long to write from your last post! I didn't realize my comment didn't make it, but be sure that I always enjoy your blog!

    AntwortenLöschen
  16. Dear Regina
    Your roses are absolutely beautiful, as is the rest of your garden. Thank you for visiting my blog.
    Best wishes
    Ellie

    AntwortenLöschen